Nu när jag är här

Valborg igår. Jag var hemma hos mamma och pappa och åt tacos, sen träffade jag Elin och delade en flaska vin och pratade. Hon skulle träffa Micke sen så det blev inget mer. När vi hade tittat på majbrasan en stund så cyklade jag, louise och Erik hem till Åsa. Där spelade vi spelet Våghals och bara softade. Det var en rolig kväll.

image45

Jag och Alicia spelar gitarr och sjunger :)

Ikväll ska Alicia komma hit och vi ska spela tvspel, äta glass och spela gitarr. Imorgon ska vi till Eckerö, äta smörgåsbord och handla på taxfree :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var trevligt igår.Kul att du har blivit så duktig på att spela gitarr,jag tror att Lovisa tyckte om att få sjunga när du spelade.Vi ses imorgon.Kram mamma.

2008-05-01 @ 14:57:12
Postat av: Lollo

Ska bli kul imorgon med eckerö =))
Fin bild på dig o alicia, synd att täcket var så fult på "Min" stol :P

2008-05-01 @ 16:08:32
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Alicia

Haha, det lät som vi var på eckerö själva :p

2008-05-02 @ 23:09:14
URL: http://alvedonspray.blogg.se
Postat av: Erik

Vilken trevlig valborg det blev! Det var kul att sjunga tillsammans. Det lär vi göra fler gånger nu när du har en gitarr. ;-) Eckerö kryssningen blev riktigt lyckad också, så gott med smörgåsbord. Synd att vi inte vann tippstävlingen. :P Kram kram

2008-05-09 @ 11:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0