Jag har förstått vad allt betyder

Idag så vaknade jag av att Louise ville åka och handla med mig. Hon kom upp och åt frukost med mig, sen åkte vi och handlade. Vi var även inne på dollar och jysk och tittade lite.  Vi såg mormor och Monica, men dom såg inte oss förrän de åkta förbi med bilen utanför Dollarstore :)

Den här veckan har jag mest varit hemma och pluggat, men jag träffade Robin igår och såg på film och spelade tvspel. Imorgon ska jag, Fredrik och Robin gå och se på den nya Indiana Jones filmen på bio. Hoppas att den är bra :)

I helgen är det Eurovision Songcontest :) det måste jag förstås se. Hoppas bara att Sverige går vidare till finalen! Jag tänker förmodligen se den hemma med mamma om inget annat förslag dyker upp :)
På söndag är det morsdag så jag hoppas få hälsa på mormor och farmor också, hoppas att det är fint väder :)

Rapporten som jag skriver till skolan är nästan klar. Vi ska ha ventilering nästa vecka, sen ska jag sammanfatta alla arbeten den här kursen i en kursportfölj och lämna den till läraren senast den 4 juni, sen är det sommarlov för mig :) men jag börjar introduktion på kristinelundsgården den 16 juni, och jobbar fram till 10 aug. Åka utomlands den 11 augusti kanske?? Hoppas på det :)

image47

Nån som vill ha vinkväll på fredag?

Kommentarer
Postat av: Louise

Vin är alltid gott :-)
Tokig du är som sover klockan 11 på vardagsmornarna!! *dagens ungdom*
Fredag är den enda dan denna vecka jag kan festa till ordentligt på.

2008-05-21 @ 18:38:45
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Johanna

Uuursh, mys och plugg är ju en omöjlig ekvation, de går bara inte :P Hoppas sverige går vidare ikväll till eurovision, annars är det ju görtråkigt att titta :(. kraami :)

2008-05-22 @ 13:43:53
URL: http://jotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0