Mitt frågande intellekt

Den här veckan har jag haft praktik. Jag var på mitt vanliga ställe ute i Hille. Det har gått bra. Dom har stängt imorgon så då är jag ledig, jag får ta igen den dagen nästa vecka.
I helgen som var var jag på födelsedags fest. Det var sittning med tre rättersmiddag. Sen sjöng vi singstar och festade.
Imorgon ska jag hem till mamma och pappa och fira pappa som fyller 50 år på måndag. han och mamma ska åka på kryssning och jag ska passa alicia.

Ikväll ska jag och Johan använda en kupong som jag fått av mamma. Vi ska äta två för en på La famiglia och se på Harry Potter och den flammande bägaren.

Det var bara en kommentar på min dagbok från förra veckan..
På måndag eller tisdag ska jag lägga in sill som ska ätas på påskafton :)image40

Kommentarer
Postat av: Lollo

Härligt med sommar (tänkte på bilden).
Det var kul igår hos Pappa :)

2008-03-15 @ 18:12:02
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Mamma

Tack för at du "passade Alicia".Bra att du fått andvändning av mat kupongerna.Du ska få en liten present när vi ses nästa gång.Kram mamma.

2008-03-18 @ 14:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0