Hemskt slut för död mördare



Hej hej

Det går bra på jobbet! Inget dåligt har hänt hittils.
Midsommar firade jag hemma hos mamma och pappa, men jag jobbade också mellan 15-21.
Nu är jag ledig tre dagar och imorrn tänkte jag åka ut med mamma, louise och mormor till bönan och köpa rökt fisk. Det är god sommarmat, och det är fint därute.

På tisdag ska jag gå på stan med Elin. Jag behöver det här: Hårfärg ^^, present till Louise (måste påbörja den ;) och rakblad.

På onsdag ska jag träffa Robin. Han vill göra cheesecake och se på film på kvällen :) så det blir väl så.
Ska även försöka få till en dejt med en viss kille ;) men vi får väl se hur det går hehe.

Eftersom jag inte kuna festa loss i helgen så tänkte jag göra det på lördag :) det blir fest i boulogern om det är fint, annars hemma hos mig. Jag hoppas på fint väder så att det slipper bli så trångt :)

Nu ska jag träna wii fit. hade gått upp två kg bara på midsommarafton ^^

Kommentarer
Postat av: Lollo

det va kul på midsommar :-)

Hoppas det blir lite finare väder framöver nu när vi är lite lediga.

Ska bli gott med rökt fisk från bönan idag!

2008-06-23 @ 09:49:16
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hejsan :) neeedu, inte än.. men i framtiden så. Dom är ju bra söta ;).

Lät smaskigt med lite fisk från bönan.. man kanske ska pallra sig ut dit någon dag :) och förresten.. heter han inte alex.. egentligen? eller vad heter han? :O ;) haha. Ha det fint!! Vi får ta våran vinkväll snart :) kramis

2008-06-23 @ 21:50:56
URL: http://jotta.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vi får äta rökt fisk en annan dag.Men vi åt gott på Engeltofta i alla fall. Det ska bli trevligt att åka till london. Vårat hotell ligger centralt så det är ju bra.Kram mamma.

2008-06-24 @ 12:11:17
Postat av: emma

Är den bra, wii fit? Om det är kul är det ju en jättesmart uppfinning!

2008-06-27 @ 11:15:11
URL: http://emmaimadrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0