Desperat skjutande

Hej på er

Jag hade kul i helgen :) blev lite väl mkt dricka på Saras fest så söndagen blev mindre kul.... till en början ;)
Jag har lånat wii fit av Robin :) har kommit igång och tränat varje dag sen dess, men jag får ta och köpa ett eget spel för Robin vill också komma igång med träningen :)
Tog med Wii Fit och lät familjen pröva igår. Mamma ville inte men det var kul att de andra spelade :) Erik och Louise slogs om rekordet på backhoppningen :) jag ska ta det sen.

På måndag börjar jag jobba :) jag har köpt foppatofflor tills dess hehe.

I helgen vet jag inte vad som händer än, men det blir nog så att jag ser på fotbollen på lördag iaf :) Sen hoppas jag att det är lite finare väder och att nån vill hitta på nåt.

Jag vill se The Happening på bio :) fick bara två stjärnor i tidningen men jag tror den är bra. Jag gillar M. Night Shayamalans filmer :)

Idag händer inget speciellt! Ska städa och sen bara slappa.. njuta av ledigheten lite :)  Lägger upp en bild från i helgen



Kommentarer
Postat av: Lollo

Fin bild på dig. Somrig :)

Bestämt nåt mer om en ev. dejt? :P

2008-06-13 @ 09:19:21
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Alicia

Jag tog väl rekordet? :p

2008-06-14 @ 17:22:45
URL: http://alvedonspray.blogg.se/
Postat av: Johanna

hejsan :) ja det är en riktigt otrevlig sjuka :/ tror inte det va potatisen.. kanske är pga. att jag varit utomlands :( men du kan nog äta potatis du :)

2008-06-17 @ 19:47:41
URL: http://jotta.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej! Jättefint kort på dig.Hoppas att du trivs på sommarjobbet.Vi ses snart.Kram mamma.

2008-06-19 @ 12:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0