Var modig

I torsdag åkte jag, mamma och alicia till sthlm för att hälsa på släkt :)
Jag bodde först hos min moster. På torsdagkväll var vi ut och åt jag, mamma, helena och min kusin Madde. Det var trevligt :) det var ett bra ställe där åt två för en . Jag och mamma åt örtmarinerad fläskfilé med salviasky och gorgonzola tillsammans med friterad mandelpotatis. Det var supergott. Till det drack mamma, jag och madde en flaska rött. Madde fick visa legg min inte jag :) hehe.. hon som har två barn.

På fredagen var jag, mamma och alicia på naturhistoriska :) det var skoj. Sen på kvällen hälsade vi på hos Madde och jag stannade kvar och festade med henne. Vi var ut på ett ställe i sundbyberg som var ungefär som bilagan :P det var kul iaf men festen höll på lite för länge när jag ville sova.

På lördagen var jag på fest med louise och erik här hemma på brynäs :) det var tre av louises kompisar som hade gemensam födelsedagsfest och hade hyrt en lokal. Det var riktigt skoj med mkt folk och lite lekar :) god plockmat hade de också. Jag åkte hem till Fredrik efter festen.

Idag har jag gått i skolan hela dagen :) det som händer framöver är:

Fredag: Tvätta, städa, träffa Carro på kvällen och äta tacos
Lördag: Hem till mamma och pappa, träffa Elin senare på kvällen

Måndag: Klassträff på interpool med middag och biljard.

Jag har inte bestämt så mkt mer än det :) Jag har inga bilder sen sthlm eller festen tyvärr. Ha det bra

image32

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var verkligen trevligt i Stockholm, hoppas att vi kan åka dit till sommaren igen.Vi ses,Kram mamma.

2008-01-29 @ 17:51:02
Postat av: Lollo

Lät som god mat ni åt i sthlm, mysigt o äta ute!
Du ska få bilderna från festen, bara du loggar in på msn nån gång :P

2008-01-30 @ 16:22:35
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0