Lev vidare

Nu har jag börjat en ny kurs i skolan, träffat gamla klasskompisar igen men även nya :) Några ur min andra klass kom också med i den här klassen.
Det blir mkt att läsa den här kursen och man ska skriva en analys på det man läst till varje seminarium. Det är ett seminarium per vecka.

På torsdag ska jag åka till Sthlm med mamma och alicia. Vi ska hälsa på moster och kusiner där. Alicia ska se på rockbjörnen :P
Jag ska shoppa lite :) kanske hittar ett par byxor och lite nya kläder. Man vill alltid förnya sig när det börjar bli vår...
men det kanske inte börjar bli vår riktigt än :P idag var det kallt.

I helgen var jag på fest hos Louise kompis Ida. Johan följde med mig och jag följde med Louise och Erik. Det var kul och mycket folk. Sedan gick vi på heartbreak :P jag skulle egentligen inte ut men louise tvingade med mig.
Den här helgen ska jag vara i sthlm på fredan och på lördagen ska jag kanske följa med Louise på en födelsedagsfest. Men då ska jag inte ut på krogen i allafall utan jag kanske åke rhem till Fredrik senare.

Idag ska jag hem till Elin. Vi ska grilla korv :) jag måste försöka läsa klart böckerna tills på tisdag också. Det är många roliga skönlitterära böcker så det känns okej :)  Här kommer en bild från helgen:

image31

Kommentarer
Postat av: Alicia

meh, du skrev inget om petter.
eller EMD

2008-01-22 @ 16:48:16
URL: http://alvedonspray.blogg.se
Postat av: Lollo

Hehe vadå tvingade dig? :P
På lördag är det en helfest så d blir inge krogen, blir nog lite mer typ käka o sitta o snacka o ta nåt glas vin.

2008-01-22 @ 16:52:26
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Mamma

Det ska bli kul att åka till stockholm,jag ser verkligen fram emot att vara ledig några dagar.kul att shoppa.Kram mamma.

2008-01-23 @ 13:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0