Jag vet att jag måste försöka

Nu är mitt jullov snart slut :)
Har varit skönt att vara ledig men man blir för slapp och sover bort halva dagarna. Det blir skönt med lite vardag igen.
Idag ska jag tvätta och Elin ska komma hit när hon har slutat skolan och lämna en grej som hon skrivit ut åt mig. jag ska baka en sockerkaka tills dess och använda kakformen som jag fick i julklapp. Men först lär jag kolla så att den får plats i min ugn. haha.

Senare ikväll kommer Fredrik hit för jag ska bjuda han på mat. Det blir en kycklinggryta, tikka masala, hehe, samma kanske som jag åt igår då jag åt louise matlåda. Som förrätt blir det en matjesillmacka, haha.

Imorgon ska jag hem till bomhus och hämta mina dukar och saftsilen. Sen ska jag sätta igång och koka saft härhemma :) får se till att ha lite tomma flaskor redo. Sen ska jag ge bort saften till olika personer, saft och sylt och andra grejjer. Det kanske blir uppskattat.

På torsdag ska jag gå i skolan, och när jag slutat tänkte jag gå på systemet och handla lite. Och titta efter nåt snyggt att ha på mig. Det är fester i antågande, kanske den här lördagen till och med.  Jag ska på konsert med Alicia i vilket fall, vi ska se på Petter.

Om det inte blir fest i helgen har jag inte bestämt vad jag ska göra, men Elin ska på dejt så på söndag ska jag träffa henne och höra hur det gick.

image30


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Caroline.Vad du är duktig som håller på att laga mat och koka saft.Jag kanske får smaka av saften.vi ses.Kram mamma.

2008-01-15 @ 13:00:10
Postat av: Alicia

21.00 :* ^^

2008-01-15 @ 15:05:29
URL: http://alvedonspray.blogg.se
Postat av: Lollo

Men oj vad du grejer, som en riktig husmor :P

2008-01-15 @ 22:49:01
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0