Jag kanske aldrig förstår varför

Nu är det 2008. Året som gott har varit innehållsrikt och bra :) ser fram emot den nya våren och sommaren men nog kan det få komma lite snö i några veckor så att man kan gå kyliga vinterpromenader och dricka varm choklad i pulkabacken.

På nyårafton hade jag fest hemma hos mig. Johan, Elin, Robin, Sandra och Elins kompis Johanna kom hit. Vi åt middag sen festade vi. Vid tolvslaget åkte vi hem till mamma och pappa i bomhus, johanna var inte med då för hon åkte hem tidigare.
Det var en rolig kväll med singstar, donkey konga och smash bros :)

Min granne däremot är störande om nätterna så att man får ligga vaken och vara rädd för vad han gör därute i trapphuset. Hoppas han flyttar snart.

De kommande dagarna vet jag inte vad som kommer ske riktigt men jag ska försöka få lite skolarbete gjort också :) Fredrik vill bjuda mig på bio nån dag och så ska jag träffa Elin. Innan Robin åker till dingle ska han komma hit och se på gamla filmer vi har gjort för länge sen :)

Bild från nyårsafton



image28
 


Kommentarer
Postat av: Lollo

fin bild :)

2008-01-02 @ 22:39:58
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Mamma

Det var kul att ni ungdomar ville komma hit till tolvslaget.Kram mamma.

2008-01-04 @ 16:50:24
Postat av: Elin

Det var en riktigt kul kväll! :D

2010-06-28 @ 10:58:24
URL: http://enpaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0