Jag kanske aldrig bevisar vad jag vet är sant

Idag ska jag till tandläkaren och laga ett hål. Sen ska jag hem till Fredrik och laga mat medan han är på innebandyn. sen ikväll ska vi klara fire emblem :) spelet som vi spelat ett tag nu.

Sen vet jag inte vad jag ska göra i veckan men på lördag ska vi hem till erik och fira att han fyllt 25 år. Hoppas att erik blir frisk så att vi kan göra det, för han är förkyld nu.

I helgen som var bjöd Fredrik ut mig på middag och bio. Robin var hos mig och spelade smashbros och såg på filmen som vi spelade in på nyår. Sen på lördagen var jag med Elin på kvällen :) jag har även varit hemma hos mamma och pappa en del och ätit mat.

Fö rmig börjar skolan nästa vecka men det är lite att göra innan och sen börjar en ny kurs snart så jag ska börja läsa böckerna till det.

Igår läste jag ut Harry Potter, sista boken. Det känns lite tråkigt att allt är slut nu men samtidigt skönt att få ett avslut på hela äventyret :)

image29

Lägger upp en bild på Louise på arlanda

Kommentarer
Postat av: Lollo

Taskigt o lägga upp den där bilden!! Jag tror E kommer hinna bli frisk.. =) Kram

2008-01-08 @ 19:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0