Trygg i ljuset som omger mig

image38

Hej

Jag hade nyss skrivit ett långt inlägg men det försvann på nåt konstigt sätt. I lördags var jag hos Louise och Erik. Alicia var också med. Vi åt mat och såg på melodifestivalen och spelade singstar :)

Jag har nyss kokat sylt men det blev sådär :) jag var tvungen att sila den för man kan ju inte ha en syltburk med bara vatten nästan haha.

I helgen ska jag och Louise till Anna på kalas, men vi ska inte festa. Det blir däremot fest nästa helg, den 8/3 och på torsdag ska jag kolla om jag hittar nån klänning tills dess :) skulle även vilja hitta leggins och stövlar.. hoppas att nån riddare är på festen också. hahaha

Jag håller på och pluggar nu.. läser 1984 av George Orwell. Imorrn ska jag gå hem till mamma och bära ner säckar till majbrasan, jag ska förmodligen också träffa Elin om hon inte är sjuk :)

Hejdå




Kommentarer
Postat av: Alicia

*skakar burk* Det hääär ser ut som saft. :D

2008-02-27 @ 11:13:41
URL: http://alvedonspray.blogg.se
Postat av: Lollo

Ja d ska bli så skoj :D
Kul imorgon också o gå på stan. Såg sist att det hade kommit in stövlar på din sko. Hoppas de finns kvar o i rätt storlek =)
Hehe, ja jag hoppas också du till sist hittar din riddare :D

2008-02-27 @ 16:56:20
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0