Snälla låt inte minnet av mig försvinna

image35

I helgen var det fest. Min kusin Madde och hennes kompis Jay kom upp från Sthlm. De bodde hos mig. Vi var på fest hos Robin och sen gick vi till Hang Loose. Louise, erik och Andreas var också med på förfesten. Det var roligt med kusinfest :) hehe. JAg hade ett ragg på krogen också men han försvann, gick hem tidigare :( Johannes från Hagaström, vart är du??

Idag har jag varit i skolan och sen åkte vi hem till mormor för hon fyller 78 år :)
Vi åt god smörgåstårta och sedan fika med vanlig tårta :) hehe.
De här onyttigheterna har jag ätit hittils i veckan: Tre mumsmums, en semla, två kakor/bullar i skolan, Tårta hos mormor, kakor och bullar hos mormor.  Detta är inte bra för det är bara onsdag :P haha

Imorrn ska jag gå och handla och sen på kvällen förmodligen träffa Elin :) annars spelar jag pokemon nu om dagarna och pluggar som vanligt. Just nu läser jag boken: Mord i Knutby.. spännande.
I helgen vill jag träffa kompisar på lördagen, typ festa :) haha. Robin och Johan kanske är på? Jag tror inte det :/
På fredag ska det bli fint väder så jag ska nog hem till Bomhus och kratta.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mormor fyller 77år inte 78.(tur att hon inte läser det här)ha,ha.Vad bra att du kommer hem och krattar det behövs verkligen.Vi ses snart.Kram mamma.

2008-02-20 @ 22:13:23
Postat av: Lollo

Ville också va med till mormor :(
Då ses vi på fredag då? Får hoppas vi får god mat hos mamma då :D
Haha vill du festa igen :P
Snart Marias fest ;)

2008-02-20 @ 22:46:51
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Åsa

Ahh en Hagaströmmare, starkt jobbat :) Jag hänger gärna med på fest på lördag...hahahah.

Kram på dig gumman!

2008-02-24 @ 19:34:35
URL: http://artificialgirl.blogg.se
Postat av: Alicia

Svar: vi gav en tröja och nånting mer sen så skänkte vi en massa pengar till rädda barnen från danny då (: äsch jag kan inte förklara:p och ett grattis kort med allas namn som var med på presenten

2008-02-25 @ 12:02:12
URL: http://alvedonspray.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0