Jag är inte längre här

Idag när jag skulle laga en grönsakspaj med ädelost så började min form att läcka :P jag fick hälla över pajen till en annan form och sen rengöra hela ugnen innan jag kunde fortsätta. Haha det var inte så roligt.

Imorgon kommer mamma och pappa hit och äter lunch, jag ska göra matjesilltårta. Hoppas att det inte händer något när jag gör den!

Imorgonkväll ska Fredrik och jag gå och käka på akropolis, hoppas det finns bort. Det har varit stängt de senaste gångerna vi varit dit så vi får se hur de tär imorrn :P annars tänkte vi gå på munken. Senare ska vi även se cloverfield på bio, jag undrar hur den är :S det är tydligen en typ av blairwitch film fast det utspelar sig i en storstad som blir anfallet av ett monster. haha.

På lördag ska jag och Robin ha fest. Min kusin Madde från sthlm kanske kommer upp :) jag hoppas det för det skulle vara skoj.
Just nu håller jag på och läser lasermannen, det är lite kul för lennart thorin är en av rollerna och det är typ en släkting till mig :P

Jag glömde att skriva bloggen igår, Elin var här och fikade :) hon hade tagit med sig med sig marängen och chokladbollar. Det var gott :) Ikväll ska jag se Det okända, om jag kommer ihåg det.

image34

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det ska bli trevligt att komma på lunch i morgon.Jag har köpt restaurangchansen och i den fanns det kuponger på munken,du kan få en sån i morgon..Förra veckan tror jag det var gick det ett program på tv om Lasermannen,det var intressant.såg du det? Vi syns i morgon.kram mamma.

2008-02-13 @ 22:00:13
Postat av: Alicia

vadå lennart. är han känd ? :o

2008-02-13 @ 23:36:43
URL: http://alvedonspray.blogg.se
Postat av: Lollo

Matsjesilltårta lät gott!

2008-02-14 @ 16:40:00
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0