Min sötnos

Johannes är en så himla gullig kille. Men ibland är han lite knäpp ^^
Igår när jag kom hem från prova på Linedance med mamma, så var han här :)  och så hade han köpt en bukett rosor och en annan fin krukblomma. Så snällt att överraska mig :)
Ingen kille har varit så söt som han är mot mig ;) blir nästan gråtfärdig och tänker: Nä men inte ska han vara såhär gullig mot mig, vad har jag gjort för att förtjäna det?
Och han har aldrig sagt nåt ont om mig, utan jag är bara jättefin i hans ögon.

Men det är faktiskt en självklarhet att man ska behandla tjejer så ;) så det är helt rätt! hehe
Vi är kära i varann. Om han skulle säga på en skala 1-10 hur kär han var så skulle det vara sjuttielva har han sagt. haha.
Ja nu förstår ni att han är underbar, och nu ska jag fundera på hur jag ska vara lika mot han :) 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var verkligen gulligt av honom.Du förtjänar att få blommor, för att du är ju en jättegullig tjej.Vi ses i eftermiddag.Kram mamma.

2008-08-29 @ 12:07:15
Postat av: Louise

sötnosar

2008-08-30 @ 18:20:04
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Johanna

naaaaaaaaw!!! du verkar har hittat en riktig klippa ju :)

2008-08-31 @ 21:06:25
URL: http://jotta.blogg.se/
Postat av: Åsa

Självklart förjtjänar du blommor. Du e ju bäst.

Så det är alltså glass å choklad som gör susen för att bli frisk.

Ska se vad jag hittar i frysen :)

2008-09-17 @ 15:44:14
URL: http://artificialgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0