Hittade en kvinna död

GREKLAND -08

Nu har jag och Elin äntligen bokat en resa :) Det blev en ospec till Kefalonia i Grekland.
Kommer att bli hur härligt som helst, längtar bort nu när det bara regnar ute :P

Det enda krånglet verkar vara tågbiljetter dit.. går inga bra tåg, antingen så att vi får vänta flera timmar på arlanda eller så att vi får stressa.

Flyget går 05.05 den 12 aug. Alltså öppnar incheckningen 03.05.. och då vill man ju vara där. Ett tåg kommer dit 03.45, ett annat typ elva på kvällen. Vet inte än hur vi ska göra..

Det här är min sista jobbvecka.. går min sista tur på söndag 7-14.
Skolan börjar igen den 25.. vad jag vet :P



För er som inte vet så är det här min pojkvän Johannes :) han står vid sin snygga bil. hehe. Visst är han en söting? ;)




Såhär vit vad jag förra veckan.. får se om det är likadant efter greklandsresan :) Bilden är tagen när jag var och badade med Robin, Fredrik och deras kusin Sophie vid grusgropen i björke.

Waynes

Jag och Louise var och åt på Waynes förra veckan :) vi åt pepparlaxsallad :) det var jättegott!

Det var allt för den här gången :) blir väl lite greklandsbilder sen! Ha det bra alla :)


Kommentarer
Postat av: Erik

Gud så härligt med sol och värme! =) Oj det var tidigt, men det ordnar sig. Jag vill också åka till Grekland, vi får se vart det blir sen då för mig och Louise.. Jag tycker Johannes verkar vara en toppenkille! Det skulle vara roligt o träffa han igen! :) Den där pepparlaxsalladen såg god ut. :P Kramkram på dig

2008-08-04 @ 19:45:02
Postat av: Lollo

ÅHH, LYX att ni har bokat resa. Skönt att den äntligen blir av, ni kommer få det underbart.

Lova att ta massa snygga bilder :)

Den där salladen är så god.

Kul o se Johannes igen också, han va snäll!

2008-08-04 @ 22:30:17
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tjaa :) Oh, I love grekland :D Mitt tips- ta det tidiga tåget!!! Tågen brukar ju kunna vara sena :/ och man vill ju INTE missa flyget :) Jag har spenderat många timmar på arlanda i väntan på inchekning nattetid, men det brukar gå fin fint :)



hoppas ni får det great i grekland :)

kramar

2008-08-05 @ 10:03:29
URL: http://jotta.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vad kul att du och Elin kommer iväg.Det är du värd efter att ha jobbat hela sommaren. Hoppas att det ordnar sig med ev skjuts till arlanda.Fina kort du tagit.kram mamma.

2008-08-05 @ 16:37:55
Postat av: Johanna

haha.. de inbillar jag mig varje dag :) NATURGODIS ÄR NYTTIGT!!! det bara måste vara så :D

2008-08-07 @ 15:18:07
URL: http://jotta.blogg.se/
Postat av: Louise

Ha så skoj nu!

2008-08-11 @ 22:34:40
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Johanna

oh hoppas ni har haft det bra :) väntar spänt på bilderna :)

2008-08-19 @ 22:11:28
URL: http://jotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0