Slutligen känner jag

image43

Grattis till mig själv :)
Bilden har min kompis Frank fixat ihop. Idag har jag varit i skolan och sen var jag och köpte tårta :) det är dyrt med tårta men det ska bli gott. Ikväll spelar jag l-t på arenan,, det är dödsmatcher så antingen vinner jag eller så dör jag :P men då startar jag om.
KLockan sex kommer familjen hit och fikar :) nu ska jag äta mat och fixa innan dess.
Imorgon är det fest!! Det ska bli riktigt roligt :) hoppas att alla har kul.
På lördag är det lill-carros fest :) hehe. jag hoppas jag är i form då med ;)
Jag har itne tid att skriva mer, tack till alla som grattat mig! *kram*

Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis Caroline,tänk att du redan fyller 21år det var inte länge sen du föddes tycker jag,tiden går verkligen fort.Det ska bli gott att få äta tårta.Vi ses snart.Kram mamma.

2008-04-10 @ 16:40:13
Postat av: Lollo

Fin bild! =)
GRATTIS på födelsedagen. Det var "inte" längesen du föddes, jag kommer faktiskt ihåg den dagen fast jag själv var liten då =D

2008-04-10 @ 17:16:58
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Åsa

Sorry glömde å gratta dig på rätta dagen. Men här kommer den ändå...GRATTIS!!! Ska bli så kul ikväll :) jag längtar må du tro. Så snällt att jag får komma. Kram.

2008-04-11 @ 13:47:32
URL: http://artificialgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0