Jag är verklig

image42

Snart är det dags för min och Elins fest. I fredags testlagade vi tacopajen och den blev god. Det är fortfarande en del som ska fixas innan festen, men vi har planerat mycket. Jag var på systemet i lördags och köpte för 500 kr :) haha. Men då fårman räkna in en spritflaska till bålen och sprit är ju inte så värst billigt....

Det är kul att det är så mycket folk som kommer på festen vi är 21 stycken just nu tror jag :) några kunde inte komma och det var synd, men vi hade räknat med att några inte skulle komma också.. så vi bjöd extra många hehe.

Jag har börjat en ny kurs i skolan.. den kommer inte att vara lika slapp som den förra kursen. På söndag ska vi ha grupparbete och nästa vecka går jag på tisdag och torsdag. De som vill fira mig på torsdag, min födelsedag, kan komma och fika på eftermiddagen/kvällen. Jag ska ha grupparbete på eftermiddagen och jag vet inte hur länge vi håller på riktigt.

Det är härligt att det är vår ute! Hoppas det blir fint väder kommande dagar och framförallt på min och Elins fest :)

Kommentarer
Postat av: Lollo

ska bli gott med tacopaj :D
Nu blir du snart gammal ;)
Våren är härlig. Får sola lite i bomhus snart.

2008-04-01 @ 22:51:14
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Mamma

Vi kommer på eftermiddagen då. du kan ju ringa och tala om när vi kan komma.Hoppas att vi kan få smaka av pajen.Kram mamma.

2008-04-02 @ 17:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0