Frid åt flickan i drömmen

Hej hej

Det var ett tag sen jag uppdaterade nu och jag orkar inte skriva om allt som har hänt :P men Elins och min fest blev lyckad i allafall. Många som sagt att de hade roligt.

Vi hade redovisning i skolan i torsdags och det gick bra, så nu är det inget jag är så vidare nervös över längre. Jag lär fortfarande skriva arbeten och så förstås, men jag behöver ju inte prata inför grupp :P

Jag håller på och övar på låtar som jag kan spela i sommar på fester :) det kommer att bli mysigt.
På fredag ska jag och Elin gå ut och käka, det blir härligt att kunna beställa in en flaska vin för oss att dela på hehe.
Jag har nyss ätit kyckling med klyftpotatis och tzatsiki, sommar-mat :) gott.
Nu måste jag plugga lite men jag lägger upp en bild från festen hehe.


image44

Kommentarer
Postat av: Lollo

=) Jag ska också ut o äta imorgon.

2008-04-23 @ 07:59:04
URL: http://Lollo83.blogg.se
Postat av: Erik

Tack så mycket för en riktigt trevlig fest! Jag hade super trevligt. =) Skönt att redovisningen gick bra också! Hoppas du och Elin får en trevlig kväll. Kramar Erik

2008-04-25 @ 19:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0