Men kan det finnas mer?

Hejsan
Nu har jag kommit hem från exkursionen i Hemlingby. Skönt att vara ute och att röra på sig när mar går där och cyklar dit också :) Nu ska jag snart laga mat och sen ska jag skriva på hemtentan och städa toaletten och duschen :/
Jag har skaffat facebook också.. verkar vara populärt. PÅ exkursionen idag fick vi lära oss mossar och lavar. Ganska intressant men det var lite kallt :P jag och sandra fikade i hemlingby stugan, där är det mysigt tycker jag.
Lite såhär ser min vecka ut:
Onsdag: Heldag i skolan.. hem och göra klart hemtentan
Torsdag: Heldag i skolan. Hem och dammsuga, torka golv.
Fredag: Klippning, sen luncha med sandra, labb i skolan på eftermiddan. På kvällen ska Fredrik och jag på restaurang förmodligen. Grekisk mat blir det.
Lördag: Ska hem till bomhus på eftermiddan och äta och sen på kvällen blir det konsert med Elin, ingalill och några till :) after dark på konserthuset..
Söndag: Mabon firande med Elin.
Måndag: VFU börjar.. ska praktisera i 6 veckor :) ser fram emot det fast man får ju jobba heltid utan att få betalt :P

Kommentarer
Postat av: Clove

Ser bra ut :)

2007-09-18 @ 14:39:27
URL: http://Clove.tjejsajten.se
Postat av: Mamma

Oj vad mycket du har på gång nu. Kom ihåg att ta det lugnt ibland också.Kram mamma.

2007-09-18 @ 15:26:51
Postat av: Lollo

Blir skoj med konserthuset =)

2007-09-18 @ 21:41:40
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0