Har jag levt förut?

Hej hej

Det går bra på praktiken, men det kommer nog gå bättre och bättre också :) har lite svårt att säga åt barnen men det måste man ju göra.
Idag kom Louise och Erik på middag. jag gjorde fisk med tomattäcke i ugnen med potatismos och vitlöksbröd. Sen blev det kladdkaka med grädde till efterrätt. Roligt att bjuda på mat tycker jag :) Jag fick ett par fina ljushållare också :) de står på mina hyllor nu.
Anna har varit här och lämnat kläder sen hon rensade ut garderoben :) har plockat åt mig mkt fina kläder och smycken så det är kul.
på fredag blir de tfest hemma i bomhus.. hoppas jag hålle rmig pigg och frisk :)image8

Jag och Elin innan After Dark :) det var roligt och bra. Kul att göra nåt annorlunda.
image9

Sen hade jag pyntat lite till höstdagsjämningen :)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Tack för den goda maten, supergott med fisk ibland. Ja det ska bli kul på fredag =)

2007-09-25 @ 21:22:11
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Mamma

Vad bra att det går bra på praktiken.Kram mamma.

2007-09-26 @ 14:16:59
Postat av: Lollo

Åhh vad tråkigt att du är sjuuuk, buhuuuu.

2007-09-27 @ 23:02:46
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0