Om jag dör imorgon

Idag har jag varit på praktik som vanligt. Jag höll i samlingen för de äldsta barnen. Vi körde bomullslek och att titta vad som flyter och inte.
I helgen tog jag det lugnt men den här helgen verkar det hänad lite saker. På fredag hade jag tänkt åka hem till bomhus men jag är bjuden på fest hos Johan.. men det även fest hos Anna på lördag men då kan jag inte gå ut så då kommer jag inte dricka så mkt. Jag ska försöka skriva klart mina arbeten innan helgen för annars måste jag sitta med det istället för att ha kul :) Jag joggade i lördags med Robin så jag tänkte jogga den här helegn också men det blir ju inte med Robin eftersom han åkt tillbaka till skolan.
Nu ska jag snart laga köttfärssås. Ikväll är det Kyle XY :) hoppas jag iaf :Simage11


Kommentarer
Postat av: Lollo

åsa har rensat garderoben, massa fina kläder som var för små för mig o alicia. Du kanske kan ha nåt.

2007-10-09 @ 23:06:28
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Mamma

Du kan väl komma hem på fredag ändå?Kram mamma.

2007-10-11 @ 17:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0