Kan det här vara allt vi har?

Hejsan

I helgen var det fest hos Louise på fredagen och på lördagen bakade jag bullar hos Fredrik. På söndagen var jag med Louise, Erik och mamma i hemlingby och gick promenad och käkade brunch buffé.

Jag är på praktik den här veckan också.. hinner inte med så mkt annat heller. i helgen kommer Robin hem så då ska jag och han upp till hemlingby och jogga. Kanske att Fredrik följer med då också.
 
Det är lite roligt med barnen :P det var en pojke och en flicka som skulle gunga men flickan ville ha samma gunga som pojken hade tagit. Jag försökte få henne att ta den som var bredvid men hon ville inte. Jag sa att gungan blev så ledsen för att hon inte ville gunga på den och sa att den skulle bli så glad om hon kom och gungade. Men hon vägrade. Då sa pojken att han ville byta till den gungan men då sa flickan genast att hon ville ha den  för det :P

Nu ska jag ringa mamma och se om hon är hemma.Hon var förresten på krogen i fredags och dansade med oss :P

 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag känner igen det där med barnen,Louise och du höll på så där också...Det ska bli trevligt att komma på middag på Torsdag.Kram mamma.

2007-10-02 @ 18:57:52
Postat av: Lollo

hehe lite dryga barn =P
Va ska dem få komma på middag =P *vill också* Du lagar ju så god mat, värsta resturangen hehe.
Snart kommer Erik o då ska vi fika kvällsfika.
Byebye

2007-10-02 @ 22:00:44
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Lollo

Förresten så har sara lagt ut en bild på dig mig o mamma på hennes blogg. Haha

2007-10-03 @ 18:15:03
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0