Efter vi dör

Hej hej
Det var en rolig helg. Min kusin med familj var här och i söndags var jag på barnvälsignelse på frälsningsarmén. Det var lilla Ellen som döptes.
På lördagen var jag och Madde ut. Jag träffade Robin och Max också och så gick vi till bilagan. Det var skoj.
Den här veckan har jag lite fullt upp. Idag var jag hem och bakade till jobbet eftersom det är min sista vecka. Sen var jag hem till Elin. Vi gjorde en pumpalykta och en pumpapaj. Imorrn ska jag dit och fira halloween. På torsdag ska jag nog gå på bio med Robin och Fredrik. Vi ska isåfall se Stardust.
På lördag är det fest igen!
Här kommer min önskelista till alla som tänkte köpa nån julklapp åt mig. (jag räknar såklart inte med att få allt, men nu har ju lite att välja bland) Jag vill gärna se andras önskelistor så att jag vet :)

Kakform (med löstagbar kant)
Desertskålar
Liten termos
En stor kastrull (5 liter kanske)
En traktörpanna (en stekpanna med hög kant)
Strumpor
Trosor
Presentkort på olika affärer
Hantlar
Pilatesboll
Gardiner
Bedset
Lampor till tex fönster och nattduksbord
Pajform
Dukar

Ja de tvar lite men det finns säkert mer :p haha.
image15

    

Kommentarer
Postat av: Mamma

Muffisarna var jättegoda.Fina kort du har tagit.Kram mamma.

2007-10-30 @ 21:06:13
Postat av: Lollo

vad bra med en önskelista, gud vad du önskar dig vuxna saker nu =D
Kul med kort också. Ellen är ju så söt.

2007-10-31 @ 16:15:22
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0