Det är okej

I helgen så var jag hem till bomhus två gånger och åt och så var jag på inflyttningsfest hos Anna.
Jag var även till hemlingby och joggade med Johan :) hoppas det är okej väder nästa helg också så kan jag cykla dit igen.
Idag efter praktiken var jag på stan med Elin. Köpte lite smågrejjer och fikade på Waynes.. varm choklad med marshmellows och en sourcreme coffeacake. Det var gott. Nu ska jag skriva lite skolarbete och ta det lugnt, jag ska även äta rester av kinamaten jag köpte i söndags.. måste bara koka lite mer ris.
Jag har nåt virus i kroppen eller så som kroppen kämpar med.. har svullna halsmandlar och ont i huvet.
Idag på dagiset slog en pojke huvudet och sen fick han ett plåser på huvet av mig :P kanske inte så smart för det lär ju göra ont när han ska ta bort det pga håret. Men det ska jag skriva i min loggbok som jag måste skriva nu :Pimage12


Kommentarer
Postat av: Lollo

plåster på huvudet =P

2007-10-16 @ 22:29:17
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Mamma

Krya på dig..Kram mamma.

2007-10-17 @ 12:58:33
Postat av: Alicia

Vi skulle väl jogga i helgen?

2007-10-17 @ 22:24:44
Postat av: Lollo

haha =P Ja hon tror att hon inte tycker om lök men d gör hon ;)

2007-10-22 @ 11:23:50
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0