Själen lever vidare

Idag började jag skolan igen efter praktiken. Kom på att jag inte sökt kurser för nästa termin så jag gick och fixade det efter skolan. Jag var lite orolig för att jag inte skulle ha nån att vara med nu när Sandra var borta men det löste sig bra ändå :) det är god mat i skolan :) men jag kan inte köpa mat varje dag.. blir så dyrt.

I helgen som var har jag varit hemma i bomhus och lagat mat men fick äta själv :( Sen såg jag idol med Elin. Jag har varit med Fredrik och i lördags så var jag på halloweenfest hos Robin. Jag tog med min Johan och Susann. Det var kul. Robin och hans kompis var utklädda till skelett :P jag var utklädd till alv typ. hehe.

Skönt att gå i skolan igen för då får man vara lite mer ledig :) jag ska laga mat nu och sen ta det lugnt hela kvällen men Fredrik kommer hit och äter.
Jag har ställt undan min cykel för vintern. Nu blir det promenad till skolan.. tar 45 att gå. Ganska skönt förutom om det skulle regna eller vara iskallt :P

Den här helgen vet jag inte vad som händer... är öppen för förslag :)image18


Kommentarer
Postat av: Lollo

=P
vad snygg du va på halloween festen.. bra att d löste sig med kompis i skolan! =D
Vi får ta o ses snart. Kram

2007-11-06 @ 18:30:21
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Mamma

Vad fina ni var på hallowenfesten,vi syns till helgen.Snart ska jag åka till Åland det ska bli kul.Kram mamma.

2007-11-07 @ 10:54:37
Postat av: Lollo

hehe roligt inlägg du skrivit på min blogg, får skriva o berätta mer på msn :)

2007-11-07 @ 22:10:54
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0