Rädd för att dö

Inatt vaknade jag och visste inte vart jag var :P Jag var helt knäpp och var säker på att jag var hemma hos nån annan som inte var hemma. Trodde att jag sov hos nån kille eller nåt men jag var ju ensam. Hade värsta hjärtklappning innan jag fattade att det var jag som bodde här och inte nån annan :P då somnade jag om sen.

Usch vilken snöstorm det är ute nu..
Det är en del i skolan nu så jag sitter och pluggar om kvällarna.. går alla dagar den här veckan och nästa. Men nästa vecka är det några halvdagar :)

Jag och Elin har funderat på att åka utomlands efter jul så vi ska gå ner och höra efter en sista minuten sen. Fatta hur skönt det skulle vara att komma till solen och värmen när de är så mörkt och kallt här hemma. Men vi vill såklart inte åka i december när det är så mysigt och man förbereder till julen :)

I helgen ska jag kanske på fest och den helgen som var tog jag det bara lugnt. Har inga nya bilder så jag lägger upp en gammal



Brännässla

 image20

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, det måste ha varit otäckt att vakna och inte veta var man är någonstans.Spännande att se om ni får tag på någon resa.Kram mamma.

2007-11-13 @ 21:09:02
Postat av: Lollo

jag kanske kan följa med på fredag isåfall =P
Men du får ju pengar igen innan nästa hyra ska betalas =P Så d kan du ju inte skylla på ;)

2007-11-13 @ 22:23:07
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0