Döden är slutet

I helgen var jag på fest med Johan och Louise :) vi gick hem till en av Johans kompisar. Det var skoj :) Sen på heartbreak var det också kul men jag tappade bort alla några gånger :P man känner sig lite dum när man går omkring själv.

image21

image22

Det går bra i skolan. Jag är nästan klar med skrivuppgifterna och har börjat plugga inför teknikprovet nu.. eller jag har inte börjat än menjag har tagit fram instuderingsfrågorna haha.
Jag längtar till julen :) Fredrik har skickat jullåtar till mig som jag lyssnar på och i helgen skulle vi kanske baka lussebullar. hehe.
På lördag ska jag ut och käka med Elin och sen ska jag vara barnvakt åt alicia på stan.. eller jag ska vara Vuxen på stan och vara bland alla Danny fans :P haha. Men jag vågar själv inte träffa Danny, de tär jag för blyg för men jag tycker han är bra.

Jag längtar tills nästa helg då ska jag julpynta :)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag har massa julpynt som du också får ta av, fick av monica förra året du vet.
SKa också julpynta då =)

Duktig du är som sköter skolan!

2007-11-20 @ 19:26:41
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Mamma

Vad snällt att du vill "passa" Alicia på Lördag,jag ska nog börja sätta upp julgardiner snart jag också.Vi ses till helgen.Kram mamma.

2007-11-21 @ 13:14:40
Postat av: Alicia

hmmmmm, imorron

2007-11-23 @ 15:26:15
URL: http://alvedonspray.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0