Det var förut

I fredags var jag hem till bomhus och åt mat :) sen var jag hos Fredrik och bakade lussebullar, drack julmust, såg på heroes och spelade mario galaxy :) det var roligt.

På lördagen hade jag tvätt och sen kom Elin till mig. Vi gick till stan och käkade på Mezopotamya. Jag åt Entrecote och Elin tog lammspett. Det var jättegott :) jag drack rödvin till maten och fick visa leg haha.
Sen gick vi hem till mig och åt lussebullar och drackjulmust. Vi åt även melon :) sommarkänsla blandat med vintern.
Sen gick vi tillbaka till söder och träffade Alicia som hade mött Danny. Jag gav alicia min nyckel för hon och Pamela skulle låna min lägenhet. Jag tog bussen till bomhus med Elin men fortsatte till Fredrik och spelade mer Mario.
Jag har lärt mig spela en låt på gitarr i helgen också :) man får lite ont i fingrarna i början men jag ska lära mig mer.
I söndags träffade jag Johan och gick på stan :) jag köpte en del julklappar. Vi fikade på café mingel och bar. Men vi satte oss vid ett omysigt bord precis vid fläkten så det var lite kallt :P

I veckan är jag ledig ett par dagar och passar på att bjuda mamma och moster på middag igen. Louise ska också komma och eventuellt skulle mormor följa med. Då blir jag lite nervös när jag ska laga mat åt så många personer :P har inte ens så många likadana tallrikar så jag får äta i djuptallrik.

På fredag ska jag och Elin på konsert :) hon har fått gratis biljetter till Patrik Isaksson och Sarah dawn finer. Jag gillar inte dom särskilt mkt men blir väl kul ändå.
Många har börjat adventspynta redan :) jag ska göra det till helgen. Blir mysigtimage23


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad du har hunnit baka mycket,hoppas att jag får smaka imorgon.Jag har köpt 2 julklappar åt dig redan.Vi ses.Kram mamma.

2007-11-27 @ 21:49:08
Postat av: Lollo

ska bli gott med mat imorgon! =)

2007-11-27 @ 22:44:31
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0