Min själ ska förflyttas

Hej nu är det nära jul :) min sista blogg innan julafton.
Jag är inte klar med alla julklappar än men jag ska på stan med Louise imorrn och fixa det sista.

I helgen var jag i furuvik med Louise, Erik, Alicia och mamma. Mysigt var det men ganska kallt :) vi gick in i regnskogen.. där var det svettigt :P läskigt att gå bland ormarna.

I veckan ska jag försöka bli klar med allt skolarbete, tvätta och städa hemma. I helgen ska jag och Elin fire midvinter. bara hon blir frisk :/

Jag ska snart träffa Johan och byta julklappar :)

Robin kommer hem imorrn så då kommer jag nog träffa han på fredag och gå en sväng på stan.

Jag var till tandläkaren idag.. hade ett hål :( så jag måste tillbaka och laga senare i januari. Det är så trist...

God Jul!

image26

Kommentarer
Postat av: Lollo

fy för tandläkaren, det är ju hutlösa priser.
Jaa imorgon ska vi shoppa julklappar =D

2007-12-18 @ 22:01:08
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Mamma

Vad bra att det var bara ett hål.Jag kanske ska julhandla med Monica och mormor i morgon eller övermorgon.Ses vi till helgen?du kan höra av dig.kram mamma.

2007-12-19 @ 14:20:03
Postat av: Anonym

jag vet itne vilken tid konserten är. på kvällen måste det väl vara ? :P

2007-12-20 @ 13:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0