Jag vet

Det har varit lite mkt att göra så jag hann inte uppdatera min blogg igår tyvärr :)
Jag försöker skriva på min skrivuppgift om dagarna nu samtidigt som jag är ledig och träffar vänner och familj.
Jag var hem till mamma idag och hämtade lussebullar så att jag har till lussefika imorgon. Jag ska vakna klockan sex och se på lucia på tv :P men sen ska jag sova vidare en liten stund.
Imorgon kommer Louise och Anna på middag. Jag ska laga ungsbakad lax med wokade grönsaker och couscous. Jag hoppas att det blir gott. Jag har vitlöksbröd och sallad till annars :)
Min hyacint har helt slagit ut nu :) doftar gott i hela lägenheten. Sen har jag även en apelsin med nejlikor i som doftar jul.
Kan inte ta kort på det för jag har inte min kamera hemma...
Jag längtar till julen men jag vill gärna bli klar med min skrivuppgift innan.. så jag hoppas att jag får samma flyt när jag skriver idag som jag hade när jag skrev igår :)
I helgen ska jag åka till furuvik på julmarknad och jag ska träffa Elin på söndag kväll :)
I lördags var jag med mamma och louise på bilagan. först åt vi mat och sen drack vi vin :P jag sjöng karaoke- Det var pinsamt.

Snart kommer tomten :)

image25

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag längtar också till julen.. ska bli så mysigt o gott med all julmat =)
Jag har också hyacinter som blommar nu men tycker ej jag känner nån lukt än :(

2007-12-12 @ 22:53:00
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Anonym

jag kan inte heller ta kort för kameran är slut på batteri..

2007-12-13 @ 07:20:42
Postat av: Mamma

Jag hörde att du varit hem och hämtat lussebullar jag fick lussefika på jobbet i morse,de hade tänt marschaller utanför så det var riktigt mysigt att komma till jobbet imorse.Vi ses imorgon.Kram mamma.

2007-12-13 @ 13:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0