Jag kanske aldrig finner svaren

Oj har julen redan gått? hehe. Det var en bra julafton igår :) fick mkt fina presenter bla smycken, pengar och hemmagrejjer.
Idag ska jag på bio! Jag, Robin, Fredrik och Alicia. Vi ska se Guldkompassen :) Det blir nog mysigt.
Imorgon ska jag och Robin hem till Fredrik och ha tvspels kväll.
Jag ser fram emot nyårs afton :) Elin ska ta med sig singstar så det blir nog riktigt kul!!
De som kommer till mig på nyårsafton är:  Elin, hennes kompis Johanna, Johan och Robin. de som kanske kommer är : Erik och Sandra
hehe jag har bjudit många fler men de tror jag inte alls kommer.
Jag och Elin ska gå och titta efter resor i mellandagarna :) skulle vara skönt att åka bort till värmen ett tag innan man börjar plugga igen.
Nu ska jag skriva om ölspelet till nyår! Gott nytt år allesammans

image27

Kommentarer
Postat av: Lollo

Tack själv, är jätte nöjd med alla mina julklappar =)
Hehe ja du hade också kunnat följa med då. men tror 87an gick in med nån som hade vip.
Synd att jag jobbar på nyår. Hoppas ni hittar ngn resa.. kommer bli sååå avis om ni kommer iväg :P

2007-12-25 @ 23:30:43
URL: http://lollo83,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0