Jag är inte rädd mer

Hej hej

Helgen har varit bra. I fredags var jag på konsert med Elin. Vi såg Patrik Isaksson och Sarah Dawn Finer. De var bra :) trevligt att gå på konsert. På lördagen så var det kalas i Bomhus för mamma fyllde år i söndags. Vi käkade god mat och drack vin. På första advent gick jag på stan med Johan och såg på bocken och fyrverkerier. Jag har även träffat Fredrik och spelat Mario Galaxy såklart.

I veckan händer inte så mkt. Jag har teknikprov imorrn jag hoppas det går bra. Sen ska jag fixa med julkorten och koka knäck :) Jag har en skrivuppgift som jag ska börja med och sen ska jag få handledning för den på måndag. Efter det har jag ingen mer skola utan ska bara sitta hemma med uppgiften. Då får jag tid till att förbereda inför julen :) men jag har nästan handlat alla julklappar redan.

I helgen blir det lussebak i Bomhus och sen ska jag och Louise ta mamma ut och äta som en födelsedagspresent. Vet inte vart vi ska gå än utan det får mamma bestämma :) på söndag vet jag bara att jag och Johan ska äta kinamat förmodligen :)

image24

Det där blir jag lite sugen på :)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Åh vad gott med jordgubbar =D
Ska bli kul o gå ut o käka på fredag. På lördag ska jag ut med jobbet på bishops :) Sen utgång efter det =DD

2007-12-04 @ 22:47:12
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Mamma

Det ska bli jättetrevligt att gå ut och äta med er,jag ska snart bestämma mig vilken restaurang jag vill gå på.Vi ses på fredag,Kram mamma.

2007-12-05 @ 11:38:30
Postat av: Alicia

ja han ska vara med i Let's dance.
när ska han vara med i Så ska det låta?

2007-12-05 @ 15:54:01
URL: http://alvedonspray.blogg.se
Postat av: Lollo

Är det inte tisdag idag? trodde du skulle ha
uppdaterat bloggen nu..

2007-12-11 @ 21:32:58
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0